יום חמישי, 5 ביולי 2018

מה המנגינה שלך?

כולנו מנגנים מנגינה מיוחדת, ייחודית שהיא רק שלנו. 

תווים של שירה שחוזרים על עצמם במהלך היום,  לעיתים במשך ימים רבים או שנים רבות.


מהי אותה מנגינה?

אילו תווים אנו בוחרים לנגן?  האם הם נכונים לנו?
כיצד נוכל לשנות את המנגינה שאנו מנגנים כך שתעצים אותנו?

המנגינה שאנו מנגנים היא מנגינה פנימית שמתנגנת בראש שלנו בהתאם למחשבות שלנו.

כולנו יודעים שלמחשבות שלנו יש השפעה גדולה על חיינו וטיבן משפיע על ההצלחות או הכישלונות שלנו.

מחשבה חוזרת "אני אצליח", "אני יכול", "אני מיוחד" ועוד.. מנגנת בראשנו חשיבה חיובית ומקדמת אותנו בצעדי ענק לשפע והצלחה.

חשיבה חוזרת לדוגמה: "אני לא אצליח", "אני לא יכול", "זה קשה מידי", "יצחקו עלי" ועוד.. מנגנת בראשנו חשיבה שלילית ומרחיקה אותנו משפע והצלחה.

אז מה נוכל לעשות? כיצד נשגיח שמהנגינה בראשנו תהיה חיובית ומעצימה?
נהיה מודעים למחשבות שלנו ואם מחשבה שלילית תנסה להתגנב לראשנו, נחליף אותה מיד במחשבה חיובית. 

אני יכול/ה

אני אצליח

אני יפה

אני חכם/ה

אני מיוחד/ת

אני מוצלח/ת


כיצד נכניס זאת לילדינו ולתלמידנו?
תתחילו כל בוקר במנטרה מעצימה. כתבו אותה על הלוח אמרו אותה בקול רם ובלב כמה שיותר פעמים שאפשר. (מי שרכשה את היומנים שלי תראה שיש מנטרה לכל יום בשנה)

אם התלמידים או הילדים שלכם מנהלים יומן אישי, עודדו אותם לכתוב בכל יום משפט מעצים.


מחסן מנטרות:
"אני מאמינ/ה בעצמי"
"הכל לטובה"
"משהו טוב עומד לקרות"
אהבה מושכת אהבה"
"אני נהנה/ית מהתהליכים שאני עוברת"
"דברים קטנים צומחים לדברים גדולים"
"צפי מהבלתי אפשרי להיעשות לאפשרי"


ובינתיים, עד הפעם הבאה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה