יום חמישי, 5 ביולי 2018

נעים להכיר!

אנחנו מכירים כבר כל כך הרבה שנים ונראה ששיתפתי אתכם בחלק גדול, אבל לא המהותי ביותר בחיי. חינוך ללא ספק מהווה חלק חשוב בחיי ונוגע בכל דבר שאני פוגשת במסע המדהים הזה שנקרא חיים. אבל מה מסתתר שם מאחורי הקלעים?

אחד הדברים היפים ביותר בחיים, לדעתי, זו האפשרות לבחור לחיות במסע עמוק, לשוט בספינה אל מרכז אוקיינוס הרגשות והחיים ולגלות מי אנחנו באמת. זה תהליך ארוך, מלווה בחוויות שאין דומה להן, שהתחלתי לעבור בערך מגיל 7. זוכרת את אותו יום בדיוק בו שאלתי את השאלה הגדולה "מה המטרה שלי על פני כדור הארץ?".

הגעתי מבית חילוני, ללא שימור מסורות כלשהן. הוריי הגיעו אחרי תלאות רבות לישראל וחוו ילדות לא פשוטה בכלל. אבל בכל אחד מהם בער נר גדול וצורך עצום, לשנות את החיים שלהם. הם יכלו ליפול בקלות לקשיים שחוו, אבל הם לא עשו זאת. מיקוד המחשבה שלהם לא היה בקושי וברע, אלא ברגעי השמחה ובאמונה הפנימית שכל זה ישתנה.
הם הצליחו ויצרו עבורי חיים אחרים לגמרי, מלאי אופטימיות ושמחת חיים. הסתכלות על הכוס המלאה, חשיבה חיובית, אהבת הטבע ואהבת היצורים החיים.

בזכות כל הטוב הזה התחלתי את המסע האישי שלי בגיל 7, מנסה להבין את העולם מתוך ראייה של ילדה, באמצעות רגשות, חמשת החושים והחוויות. לשמחתי כל קושי שחוויתי בחיי הוליד דברים נפלאים וחיוביים. ולא סתם. ידעתי שאין רע. כל דבר שקורה קורה מסיבה מסוימת וטומן בחובו מתנה. ואת המתנות שקיבלתי אנצור כל חיי.


בגיל 19 לאחר גילוי מחלת פיברומיאלגיה (שהחלמתי ממנה באופן מלא), התחלתי ללמוד קבלה - דבר שהתאפשר לי רק בזכות המחלה (החלל) שהותירה אותי עם זמן פנוי ויכולת ללמוד בכל שעות היממה ואת הלילות הייתי מעבירה בלימודי קבלה, אוספת מידע אחר מידע וככל שלומדת יותר, מגלה שיש עוד כל כך הרבה ללמוד.


בנוסף לתואר ראשון בחינוך יש לי ידע רב בתחום הבינה הרוחנית. למדתי תקשור, לימודי אלכימיה רוחנית, הילינג, תודעה גבוהה, קבלה, עין הבדולח. קראתי ספרים רבים בתחום, השתתפתי בסמינרים והשתלמויות בנושא תודעה גבוהה וכל אלו במקביל להעמקת הידע בחינוך והוראה והרחבת הכלים.


במקביל לצבירת הידע התעורר בי הרצון להעביר את החומר לילדים. ללמד אותם על המתנות הרבות הטמנות בעולם הנפלא הזה.



תכני הפוסטים שיהיו בנושאים אלה, מתאימים לאנשים שנמצאים בתהליך מודעות ומבינים את חשיבותו. עצם היותכם בתהליך תודעתי יאפשר לילדיכם ולתלמידיכם להיפתח לזה.








לבלוג חינוך לחצו כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה