יום שני, 13 באוגוסט 2018

הקול הפנימי


















בואו נכנס טיפה יותר עמוק, כדי להבין כמה מושגים בסיסיים בשפת התודעה. 
מהו יקום?

עפ"י הגדרה כללית, היקום הוא המכלול שמרכיביו הם כל החומר והאנרגיה הקיימים במציאות הפיזית, וכן המרחב שבו מתרחשים כל האירועים.

היקום בנוי מאנרגיות רבות המקיימות ביניהן יחסי גומלין. אילולא ההדדיות בין האנרגיות השונות והמסות הכבדות, לא היו מתאפשרים ומתפתחים חיים בכדור הארץ. לפחות לא חיים מהסוג המוכר לנו.
היקום הוא מרחב עצום המאפשר למגוון גדול של חיים להתקיים בו ובכך מהווה מקום להתפתחות משמעותית בתחומים רבים ומגוונים. מעין בית ספר עולמי.
כמו היקום גם תושבי היקום בנויים מאנרגיות ומושפעים מאנרגיות חיצוניות.
מהי אנרגיה? בקצרה: זו היכולת לעשות משהו. 

 אם מצב רוחכם יהיה נהדר: מפרגן, מכיל, אוהב (תהנו מאנרגיה חיובית) ואדם יכנס לתוך המרחב האישי שלכם עם מצב רוח רע: כעס, קנאה, עוקצנות (אנרגיה שלילית) תרגישו בשינוי לרעה במצב רוחכם, במעין "רוח" קרבית שנכנסה.

אנרגיה היא דבר בלתי נראה שהדרך היחידה לדעת את טיבה היא באמצעות האינטואיציה, התחושה, ההרגשה. "השיחות" הפנימיות עם הלב, הנשמה, הילד הפנימי או איך שתרצו לקרוא לזה. 
 אותה נישה שבעידן זה תקבל ומקבלת תשומת הלב. נישה שרבים מכם מודעים לה בלבכם אם כי עדיין חוששים מלבטוח בה ולהתייחס אליה כגושפנקה אמיתית.

אם כך מהו אותו חוש פנימי ואיך מפתחים אותו? 
החוש, מהמילה לחוש, מאפשר לנו לחוש את הזולת, להרגיש דברים שנאמרים ללא מילים, לראות את האמת שמאחורי המסכות והמסכים. 

הוא נותן לנו סימנים כדי להתריע בפנינו על סכנה כדי להזהיר אותנו,  נותן לנו סימנים כדי לחבר אותנו לתחומים או אנשים שונים. הוא כלי נהדר לשימוש בכל תחום שנרצה אם רק נתייחס אליו ונעצים אותו.

גם בעלי חיים זוכים לחוש מחודד במיוחד המאפשר להם לחוש את הסכנה עוד לפני בואה או לחוש את פנימיותו של האדם כדי לבטוח בו ולהתקרב, או להפך.. להתנפל.

אם כך, איך מפתחים אותו?
את החוש הפנימי מפתחים באותה צורה שמפתחים תחומים חשובים אחרים בחיים.
כדי לפתח דבר חשוב, יש להשקיע בו ולתת לו תשומת לב.
אם ברצונכם להשקיע בילדיכם, עליכם לתת להם תשומת לב- להקשיב, לשמור, לכבד ולכוון למקום המתאים.
וכך גם לגבי פיתוח חוש האינטואיציה, עליכם להקשיב לאותה תחושה פנימית, לאותו קול פנימי. התחילו בדברים קטנים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה