יום שישי, 27 ביולי 2018

תהליך

האינטרנט שופע בתכנים איכותיים בתחום התודעה וככל שנכנסים יותר ויותר לתחום הזה מגלים שאתם לא לבד. יש רבים ששותפים להבנה שיש מעבר למה שנתפס בעין הרגילה. למעשה רב הנסתר על הגלוי והעין שלנו לא תופסת כלל את המציאות כמו שהיא.
התהליך של המעבר מעולם האשלייה לעולם האמת כרוך בהמון שינויים שעלינו לעשות ויש שלבים שעלינו לעבור כדי שנצליח לחשוף עוד ועוד אינפורציה. אין גבול לרמת הידע ולכן כל הזמן אפשר ללמוד עוד ולהתחדש.

בדרך כלל התהליך מתחיל בשאלה פנימית עמוקה שלפעמים נשאלת מעצמה ולעיתים נשאלת בעקבות משבר, "מה מטרתי כאן?" "מה היעוד שלי?", "האם המציאות היא כפי שהיא נראית לי?", "מה האמת?" שאלות מסוג זה מובילות אותנו לקבלת תשובות שמאפשרות לנו לשאול עוד ועוד, לחקור עוד ועוד ולהמשיך את הלמידה שלנו, הלמידה הפנימית שמובילה אותנו לאמת.

יש מי שמתחיל את המסע שלו בכל מיני קורסי מודעות עצמית, מעגלי נשים, פסטיבלים, ספר מעורר השראה ועוד. בשלב מסויים במסע שאנחנו עוברים, יש נקודה שאין ממנה חזור. בדרך כלל זה קשור לתובנה גדולה שיורדת, אמת מסויימת שראינו וחווינו ועתה איננו יכולים עוד להתכחש לאמת ואנו יוצאים למסע עמוק יותר שאנו מתחייבים אליו.

ככל שמתקדמים במסע מבינים שהתודעה היא ממש כמו ישות חיה, היא גדלה ומתפתחת אתכם, מושפעת מאוד מהחשיבה שלכם, מהדיבור הפנימי שלכם ומשקפת במציאות באופן מדוייק עד לפרטי פרטים, את מה ששאתם חושבים ועושים.  לכן יש חשיבות רבה למילים שאתם אומרים בקול, לדיבור הפנימי ולמעשים שלכם הם משפיעים באופן מוחלט על המציאות החיצונית שלכם. דמיינו את מחשבתכם, המודעות שלכם כמו מעין מקרן שמשתקף בחוץ.

דרכים להעמיק, להכיר ולהבהיר את התודעה שלכם:
1. תתעדו את כל מה שאתם עוברים במחברת או ביומן אישי.

2. תיעוד חלומות - החלומות משקפים את העולם הפנימי שלנו והם מאפשרים לנו הצצה למה שאנו לרוב מדחיקים. התבוננות בחלומות מאפשרת לנו לעבור תהליך למידה פנימי, להגדיל את ההכרות עם מי שאנחנו, עם הילד הפנימי ולהעמיק את המסע.

3. תעדו חוויות שליליות חוזרות בחייכם. תאתרו את התבניות השליליות כדי שתוכלו להבין ממה הן נובעות וכיצד ניתן לעצור אותן. שאלו את עצמכם: האם יש סיטואציה מסוימת שחוזרת בחייכם? כתבו אותה, התבוננו בה ותשאלו את עצמכם מה בתוככם הזמין אותה. 

4. קראו ספרים שיעבירו אתכם תהליכים פנימיים, לכו להרצאות מעניינות בתחום, קראו מאמרים וחפשו אחר חוקרי תודעה שתוכלו ללמוד מהם.

5. הקשיבו לסרטוני תודעה מעוררי השראה.

הנה מקבץ סרטונים מומלצים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה